logo
Print
   

Firmalar için ihtiyaç analizi

FİRMALAR İÇİN İHTİYAÇ ANALİZİ

UR-GE projesindeki ilk adım, nerede olunduğunu ve nereye odaklanılması gerektiğini gösteren bir yol haritası elde etmeyi sağlayacak bir SWOT (güçlü/zayıf yönler, fırsatlar ve tehditler) analizini elde etmek amacıyla bir ihtiyaç analizi gerçekleştirmektir. 2015’in Ağustos ayında anlaşmalı danışmanlık firması, 42 firmamız üzerinde hem niteliksel hem de niceliksel metotları kullanarak bir araştırma yürütmüşlerdir. Bu araştırma sayesinde, kümelenme firmalarımız hangi pazarlara odaklanmaları gerektiğiyle ve rekabeti geliştirmek için elzem olan araçların ne olduğuyla ilgili çok daha net bir vizyona sahip olmuşlardır.